بیمه حکمت صبا نمایندگی ظهیرمالکی کد 1012 تبریز

این وبلاگ مختص نمایندگی 1012 بیمه حکمت صبا می باشد.

بیمه حکمت صبا نمایندگی ظهیرمالکی کد 1012 تبریز

این وبلاگ مختص نمایندگی 1012 بیمه حکمت صبا می باشد.

بیمه حکمت صبا نمایندگی ظهیرمالکی کد 1012 تبریز

ارئه انواع بیمه نامه در سراسر کشور به صورت غیر حضوری و حضوری از طریق این نمایندگی انجام می گیرد جهت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

سامانه جامع بیمه گری الکترونیک باب نو

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ
باب نو
در سالهای اخیر ﺳﺮﻋﺖ اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ و دسترسی مردم از طریق دستگاه های کامپیوتر، تبلت و دستگاه های موبایل هوشمند در کشور اﯾﺮان اﻓﺰاﯾﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪ و ﻧﻘﺶ آن در زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎ ﭼﺸﻢﮔﯿﺮ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺻﻨﻌﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﻫﻢ از ﺗﺤﻮﻻت ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﺴﺘﺜﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪ به این باور رسیده اند ﮐﻪ ﻣﻬﺎﺟﺮت ﺑﻪ دﻧﯿﺎی ﻣﺠﺎزی ﯾﮑﯽ از اﻟﺰاﻣﺎت آﺗﯽ در اﯾﻦ ﮐﺴﺐوﮐﺎر ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. وﻟﯽ اﻣﺮوز آﻏﺎز راه اﺳﺖ و اﯾﻦ ﺻﻨﻌﺖ 80 ﺳﺎﻟﻪ، ﺑﻪ دﻻﯾﻞ ﻣﺘﻌﺪد از ﺗﻮﻓﯿﻖ ﮐﻤﯽ در اﯾﻦ ﺣﻮزه ﺑﺮﺧﻮردار ﺑﻮده ﮐﻪ اﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ، ﻓﺮﺻﺘﯽ ﻃﻼﯾﯽ را ﺑﺮای ﺑﯿﻤﻪ ﺣﮑﻤﺖ صبا ﻓﺮآﻫﻢ آورده ﺗﺎ ﺑﺎ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاری و ورود ﺳﻨﺠﯿﺪه در ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖﻫﺎی ﮐﺎری ﺧﻮد ﺑﯿﻔﺰاﯾﻨﺪ.
در این راستا شرکت بیمه حکمت صبا که از ابتدا با شعار راهبردی "بیمه حکمت، بیمه گر الکترونیک کار خود را آغاز نمود، به جهت تمرکز بر فعالیت های تحقیق، شناخت نیاز، طراحی و تولید، استقرار و پشتیبانی سامانه های مرتبط به بیمه گری الکترونیک نسبت به ایجاد ساختار بیمه گری الکترونیک اقدام نمود. یکی از خروجی های اقدامات صورت پذیرفته ارائه استارتاپ بیمه ای تحت عنوان تجاری باب‌نو است.
تفاوت اصلی باب‌نو با سایر استارتاپ های حاضر در بازار آن است که استارت آپ های بیمه ای ایرانی بیشتر در مرحله فروش محصول وارد شده اند و همین امر سبب شده نحوه فعالیت انها اغلب شبیه هم باشد، علاوه براین که ورود اغلب استارت اپ های ایرانی صرفا در مرحله فروش و بازار یابی سبب شده است تا خلاقیت و نوآوری کمتری شکل گیرد و سایر لایه های بیمه گری از حضور استارت اپ ها بی نصیب بماند. این درحالی است که باب‌نو اولین سامانه صدور آنی بیمه نامه و بیمه گری آنلاین می باشد.
بیمه حکمت از طریق این استارتاپ در نظر دارد محصولات و خدماتی که به لحاظ قوانین بیمه مرکزی و سیاست های داخلی شرکت امکان ارائه غیر حضوری آن فراهم است را از طریق بستر تجارت الکترونیک و با مدل B2C ارائه نماید به طوریکه مشتری (بیمه گذار/ بیمه شده / زیان دیده) بتواند از طریق کامپیوتر، تبلت یا دستگاه موبایل هوشمند خود، وارد سیستم مذکور شده و به طور 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز نسبت به خرید محصولات و دریافت خدمات اقدام نماید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی